wtorek, 13 listopada 2012

Inauguracja :)

Uffff...


:D


No, to inauguracja zaliczona!!!

Byłyśmy... we dwie. :D

Postanowiłyśmy zatem wypić kawę we dwie, co robić. I zjeść wszystkie ciasteczka, a co...! Może następnym razem będzie nas więcej.
Nastawiłam wodę.
I wtedy oświeciło mnie, coby zerknąć na telefon... A tam... Aż trzy nieodebrane połącznia! :D
Oddzwoniłam.
Okazało się, że szukają nas trzy mamy z pociechami i znaleźć nie mogą. Wyszłam więc na ulicę, żeby spraszać z opłotków nieznajome - jak się po chwili wydało - jednak znajome, bo dwie z NEO, a jedna z dawnych lat. :D
Na koniec dołączyła do nas Pani, którą nazwałam klubową Babcią, a która będzie czasami zajmować się naszymi dziećmi. :)
Było nas więc docelowo 5 mam i czworo dzieci oraz Babcia, zresztą wspaniała mama dorosłych córek. :D

Rozeszłyśmy się ostatecznie o... 13... :)

Było wspaniale! 
Dzieci ślicznie i grzecznie bawiły się na matach kilkoma zaledwie zabawkami, a mamy rozmawiały o wszystkim... I o niczym przy kawie i herbacie. Jak to mamy. :)
Narobiłyśmy sobie smaku na więcej. :D
Narobiłyśmy także planów na przyszłość. :D

Zatem - za tydzień spotykamy się znowu!


Zapraszamy! 
20 listopada, godzina 10. :)
"Kamieniczka" ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 28. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz