sobota, 11 stycznia 2014

Nie popieram WOŚP!

Z forum www.wielodzietni.org.


ja za to jestem ciekawa ile zagorzałych przeciwników Owsiaka zażądałoby wyjęcia swojego dziecka z podarowanego przez niego inkubatora bo nie zgadza się z akcją. Zwłaszcza w tych szpitalach w których innych inkubatorów nie ma....


Zapewne nie wyjęłabym dziecka z inkubatora podarowanego przez WOŚP, bo życie dziecka jest ważniejsze niż mój honor i duma czy konsekwencja w poglądach (jakkolwiek to zwał) w tym wypadku. Nie jest moja winą, że w tym kraju sprzeniewierza się moje uczciwie płacone podatki, które powinny być między innymi przeznaczone na uczciwy i moralny zakup takiego sprzętu. A pan O. i świta po prostu tę chorą sytuację wykorzystują i tyle.

A skoro sprzęt jest już w szpitalu, to ma służyć publicznie i wszystkim - bez względu na wsparcie i poparcie i zarówno pan O. jak i jego zagorzali fani powinni mieć tego świadomość. Jeśli nie - niech sobie budują własne szpitale i tam ów sprzęt montują i używają. Zresztą nawet sam pan O. zdaje się nie twierdzi, że zakupiony przez niego sprzęt jest tylko do użytku jego wielbicieli???
Natomiast nie mam zamiaru popierać i wspierać kuriozalnej akcji, na której sprytni, cyniczni i nieuczciwi ludzie dorabiają się, żerując na najszlachetniejszych porywach ludzkich serc.
Liczby zresztą mówią same za siebie: Caritas kontra WOŚP.

Nie dziękuję, w tym cyrku nie biorę udziału.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz